0




Buket'le eskiden aynı işyerinde çalışıyorduk. Ofiste kutladığımız doğumgünleri için nefis pastalar yapardı ve biz biraraya geldiğimizde de genelde yemek tariflerinden bahsederdik:) İşten ayrıldığından beri bir türlü görüşme fırsatımız olmamıştı. Nihayet bu böyle olmayacak deyip bir tarih belirledik ve o gün birlikte mutfağa girme kararı verdik.

Dün öğle saatlerinde Buket'e gittiğimde o kurabiye ve kek hazırlamış, poğaça yapıyordu. Benim cheesecake getirme önerimi reddetmiş ve pastayı birlikte yapalım demişti. Ben de fındıklı tarçınlı kurabiyeler yapıp götürdüm. Poğaça hamurunu mayalanması için fırına koyduktan sonra pastayı düşünmeye başladık. Spesyallerinden muzlu pastayı mı yapsak derken "aslında benim bir de eklerim var ama.." deyince ben atladım "ekler, tabi ki, ekler yapalım!" Yapılışını görerek bir ekler tarifi öğrenme fırsatını kaçıramazdım:))

Bol lezzetli ve keyifli bir Pazar günü oldu. Mutfaktaki işleri umduğumuzdan daha kısa sürede bitirip çaylarımızı ve tabaklarımızı aldık, Buket'in güzel çalışma odasında bol bol sohbet ettik. Herşey için tekrar teşekkürler Buket!

Buket'in menüsü:
* Mayalı Poğaça
* Beyaz Kurabiye
* Ekler
* Kremalı İncirli Kek
* Fındıklı Tarçınlı Kurabiye

Tüm tarifleri hafta boyunca yazmaya çalışacağım!


Yorum Gönder

 
Top