0



Sanırım yaklaşan yılbaşı nedeniyle kurabiye tarifleri daha çok şenlendirecek blogları. Dün pekçok blogda birbirinden güzel kurabiyeler gördüm, yine heveslendim. Benim hevesim yemekten çok yapmak için ama! Bu cici bisküviler de birkaç gündür yayınlanmayı bekliyordu, hatta bunlar çabucak bitti, ardından kakaolu kokos kurabiyeler bile yapıldı. Haftasonu gelirken tarçınlı kalplerimi artık yayınlayayım dedim. Tarçınlı kalpler tam kahveye banmalık, belki pencereden kış akşamını izlerken, belki tv karşısında tembellik yaparken, ya da sevdiğiniz derginin Aralık sayısını karıştırırken!

Bu tarifi eğer kıtır bisküvileri seviyorsanız deneyin derim. Biraz sert olmaları nedeniyle kahve veya çaya (hatta nefis bir fincan süte!) banmak için idealler. Tarifi Dr. Oetker poşetinden aldım, yarım ölçü ile denedim. Tam ölçü ile yaklaşık 28 bisküvi elde edebilirsiniz. Buraya tam ölçüyü yazıyorum.


Malzemeler:

- 150 g Becel
- 1 çay bardağı pudra şekeri
- 2 tatlı kaşığı tarçın
- 1 paket vanilya
- 1 paket kabartma tozu
- 2,5 su bardağı un


Yapılışı:

1. Margarini ve pudra şekerini mikserle krema haline gelene dek çırpın.

2. Mikseri çıkartıp tarçın, vanilya ve kabartma tozunu ekleyin. Unu eleyerek ve yavaş yavaş ekleyip yoğurun, elinize yapışmayacak bir hamur elde edin.

3. Hamuru 0.5 cm kalınlığında açıp kalpli kalıplarla kesin, yağlanmış tepsiye sıralayın.

4. Önceden 170 derece ısıtılmış fırında 20-25 dk pişirin.



Bisküviler pişerken harika bir tarçın kokusu gelecek fırından! O sırada siz sütünüzü ısıtabilir, ya da çayınızı kahvenizi hazırlayabilirsiniz. İyi bir film var mı bu akşam?

Yorum Gönder

 
Top