0
Herkese en sevgi dolusundan merhabalar:)


Arayı açtım ihmal ettim sizleri bu aralar biliyorum,suçluyum:)

Emre büyüdükçe zamanla yarışır oldum inanın. İstekleri hiç bitmiyor,sürekli alta alta üst üste durumlardayız bu sıralar.
Öğle uykusu saatleri de yarı yarıya azaldı:(
Oyun tarzı, çizgi film tarzı ,müzik tarzı (hip hop seviyor bu sıralar) kıyafet tarzı vs. ciddi bir değişiklik geçirme sürecindeyiz.

Sürekli kendisinin artık bebek olmadığını, çooook büyüdüğünü, abi olduğunu anlatıyor bize:)))

Ali babanın çiftliğini günde 150 kere söyleyip dans ediyoruz beraber,bu durumda da bloğuma vakit ayırmam imkansız oluyor:)

Ali baba ve çiftliğindekilere karşı da pek iyi duygular hissetmediğimi söyleyebilirim size:)))

Bu süreçe de alışacağız tabi...her yaşın farklı farklı sıkıntıları varmış öğreniyorum böylece:)



Tabi bu sıkıntılı sürecin yanında bir o kadar da tatlı duygular da yaşıyorum, sürekli beni gelip seviyor cacıııımmm annemmm diye öpüyor şapur şupur, çok güzelsin anneciğim deyip beni havaya sokuyor daha ne olsun değil mi...:)



bizden son dedikodular şimdilik bunlar:)


Sizi şimdilik sevgili mutfakhavlusundan tarifini aldığım nefis muffinlerle başbaşa bırakıyorum:)))


Buyurun tarife;



MALZEMELER:


2 adet yumurta

2 türk kahvesi fincanı ile tozşeker

2 adet iri elma

9 çorba kaşığı süt

3 çorba kaşığı sıvıyağ

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

aldığı kadar un

dişe gelecek şekilde kırılmış ceviz

bir tutam tarçın

bir tutam zencefil



YAPILIŞI:



Şekerle yumurtaları geniş bir kasenin içinde köpük köpük oalana kadar çırpıyoruz.

Sütü,yoğurdu ilave edip tekrar çırpıyoruz.

Vanilyayı, zencefili, tarçını ilave edip tekrar karıştırıyoruz.

Elmanın kabuklarını soyup ,rendeleyip karışıma ilave ediyoruz

(Orjinal tarifte küp küp doğranmıştı,Emre için rendeledim kıllık yapmasın diye:) )

cevizi,kabartma tozunu ve unu yavaş yavaş ilave edip hamurumuzu karıştırıyoruz.

(akışkan bir hamur olacak)

Karışımı Muffin kalıplarımıza yarıdan fazlası dolacak şekilde döküp ,önceden ısıtılmış 170 derece fırında üzerleri kızarana dek pişiriyoruz.



AFİYET,BAL OLSUN



SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER





Yorum Gönder

 
Top