0
Hani insanların hep favori markaları olur ya... Görünce hiç düşünmeden güvenerek kendimize veya sevdiklerimize aldığımız ürünler olur. İşte Soft Bowl markası da benim için öyle oldu artık. Acayip düzenli ve kaliteli kurumsal bir firma. Tüketiciyi memnun etmek için herşeyi düşünmüşler. İşlerini severek yaptıkları acayip belli oluyor. Öyle de güleryüzlü ve kibarlar ki...
Bugün kapı çaldı ben su geldi diye kapıyı açarken kargo geldi:)))
Sevgili Süleyman Beyden bir paket, içinde Soft Bowl marka kıymetli hediyeler ve bir cd:)
Tarifisiz bir mutluluk yaşadım inanın. Fotoğrafları mail yoluyla ulaştırmak yerine cd'lere çekip birde yanına hediyeler koymuş olmaları tüketiciye ne kadar değer verdiklerini de gösteriyor aslında. Çok naziksiniz çok:)
Cd 'yi açınca o güzel günü tekrar tekrar yaşadım. Resimlerde hep gülüyoruz .Hepimiz öyle mutluyuz ki... Herkes herşeyi unutmuş sadece kek varsa yoksa kek olayına girmiş:)))
Hepinizi çok seviyorum kızlar:))
3,5 senedir blogcuyum ve bir kez daha iyi ki açmışım bu bloğu dedim fotolara bakarken...




Söylemeden de edemeyeceğim, Canım Hande'ye bakışıma bakarmısınız...Nasıl sevgi dolu:) Öyle çok seviyorum ki seni güpgüzel arkadaşım benimmmmm:) Hep öslüyorum seni:)))))
Bu güzel gün için ve değerli hediyeleri için sevgili Soft Bowl 'a Selami Bey'e ,Bekir Bey'e ve
canım arkadaşlarım Sevil'e ve Birsen'e tekrar tekrar teşekkür ederim.

Yorum Gönder

 
Top