0
Herkese en sevgi dolusundan merhabalar...

Bu hafta sonu softbowl sponsorluğunda hobimle lezzet okulunda sevilciğimin ve birsenciğim misafiri olarak harika bir gün geçirdim. Bizi inanılmaz güzel ağırladılar. Kendimi birsenin ve sevilin evinde gibi hissettim inanın. Öyle güzel organize olmuşlardı ki..Güler yüzlü arkadaşlarım benim,güzel davetiniz için tekrar tekrar teşekkür ederim size:)

Birbirinden kıymetli arkadaşlarımla soft bowl kalıplarımızla acayip güzel kekler pişirdik. Herkes dilediği ölçüyle, dilediği malzemelerle aşağıdaki kekleri hazırladı.

soft bowl ürünlerini kesinlikle herkese tavsiye ederim.
Turuncu rengin verdiği enerjiyle nefis lezzetler hazırlayacağınıza eminim.son derece sağlıklı ve kanserojen madde içermeyen güvenle kullanabileceğimiz malzemelerden yapılmış.Esnek ,pratik %100 sıvı silikondan üretilmiş ve evladiyelik:)))
mutfakta yeni dostum olmaya aday diyebilirim size:)

Keklerimiz pişerken birsenciğimin yemeye doyamadığım nefis kısırını ve kıyır kıyır poğaçalarını yiyip üzerine de sevilciğimin pastasından koca bir dilim yiyip keyfimize keyif kattık:) Sohbet acayip güzeldi inanın. Vaktin nasıl geçtiğini hiç anlamadım.
Çoook güzel bir gün geçirdim çoook...

Gün bitiminde sertifikalarımızı alıp, soft bowl tarafından bu güzel hediyelerle de şımartıldık:)))


Bu güzel gün için soft bowl'a ,canımmm birsenciğime ,canımmm sevilciğime ve hobimle lezzet okuluna sonsuz teşekkürler ederim.
Sevgiler,Öpücükler

Yorum Gönder

 
Top