0
Soğuk soğuk bir İstanbul gününden sıcacık merhabalaaaar :))))
Canım canım canım incim sobelemiş beni...Kendimi biraz daha tanıtmamı istemiş:) Zevkle İncim sen iste yeter:))
Buyurun birazcık bana:)))
*Kıkır kıkır gülmeyi severim,asla ama asla negatif enerji yayan insanlardan hoşlanmam...Kıpır kıpır,tezcanlıyımdır,çalışkanımdır:)
*Evimi çoook severim.Temizliği ve düzeni çok severim...Erkenden kalkıp bütün işlerimi bitirmeye çalışırım:) Oğlum da arkamdan hiç vakit kaybetmeden dağıtır ve günü topla boz şeklinde bitiririz çoğu zaman:)
*Kardeşlerime inanılmaz düşkünümdür...Seslerini 1-2 gün duymazsam elim ayağım titremeye başlar.Ablamla telefonla konuşmaya bayılırım,konuşacak konumuz hiç bitmez:)))
*Eşime ,oğluma sırılsıklam aşığımdır:))) Allah başımdan eksik etmesin ikisini de:)
*Denizi, güneşi, yaprak dolmasını, yeşil eriği, çikolatayı ,dondurmayı bir de Dalida'nın Portofino'su çooook severim . Hiç hayır diyememmmm:)
*Vefalıyımdır,bana yapılan hiç bir şeyi asla unutmam... kin tutamam,affediciyimdir:)
*Koçtaş gibi yapı market delisiyimdir:)))Acayip keyif alırım gezerken:)
*Kuaför Salonları en sıkıldığım yerler arasındadır.Sanki vakit hiç geçmiyormuş gibi gelir:)
*Evimde en sevdiğim yer mutfağımdır:)

Son olarak da blogları ziyaret etmek ve sizlerden gelen kıymetli yorumları okumak acayip hoşuma gider:)))
Biri beni durdursun...ne çok şey varmış yazacak:)))Umarım okurken sıkılmamışsınızdır:)
Benden bu kadar:)
En iyisi ben size güzel bir muffin tarifi verip kaçayım:)))
Emreciğim her markete gidişimizde atıyor bir süpriz yumurta sepete, içindeki oyuncağı alıyor çikolatasını yemiyor çok tatlı diye:) bitter seviyor da beyimiz:))) Bende onları biriktirip keke kullanıyorum acayip lezzetli oluyor,tavsiye ederim:)


MALZEMELER:

2 yumurta
4 kahve fincanı toz şeker
2 kahve fincanı ayçiçek yağı
2 kahve fincanı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 paket (25 Gr.) kakao
isteğe göre çay kaşığının ucuyla tarçın ve zencefil
6-7 adet kinder süpriz yumurtalı çikolata (veya 1 çay bardağı damla çikolata)
1 /2 çay bardağı fındık (dişe gelecek şekilde)
1/2 çay bardağı üzüm
aldığı kadar un (ben yarısını sinangil hindistan cevizi aromalı un kullandım ,müthiş bir un)


YAPILIŞI:


Yumurtaları ve şekeri iyice köpük köpük olana dek çırpıyoruz.
Yağı,yoğurdu ekleyip tekrar çırpıyoruz.
vanilyayı,kakaoyu,tarçını,zencefili ilave ediyoruz.
fındığı,kırılmış çikolataları,üzümü unlayıp karışıma ilave ediyoruz. kabartma tozunu ve unu da ilave edip karıştırıyoruz. muffin kalıplarımıza kek hamurumuzu döküp, önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişiriyoruz.

AFİYET , BAL OLSUN

SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top