0



   Çoğumuz için yıl başı tatilinin başladığı bugün, bende bu rengarenk muffinlerin tarini verip bir kaç gün buradalarda olmayacağım için şimdiden hepinizin yeni yılını kutlamak istedim.Güzellik,sağlık,mutluluk,şans getirsin bize 2013....


Aslına bu muffinlerin tarifini cafe derins'te görüp aklıma kazıdım.Ancak eve gidip tarife tekrar bakmaya üşendim ve aklımda kaldığı kadarı ile denedim :)Sonuçta yumurta konmayan muffine 2 yumurta kırmışım çokmu ,ben beğendim ve denemenizi tavsiye ederim,tarifi yaptığım şekli ile veriyorum ...Teşekkürler Zehracım :)


Cheesecakeli Muffin
2 yumurta
1 su bardağı esmer şeker
25 gram kakao (1 paket)
1 yemek kaşığı elma sirkesi
minicik tuz
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 çimdik vanilya
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay bardağı süt
1,5-2 su bardağı un

Cheesecake için,
250 gram tahsildoroğlu krema lor
1 küçük yumurta
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1 çay kaşığı vanilya


Yumurta ve şekeri iyice çırpalım.Ardından sıvıyağ,süt,sirkeyi ekleyip karıştıralım.Kuru malzemeleri bir kapta karıştırıp eleyerek sıvı karışıma ilave edelim ve çırpalım.(unu ilk aşamada 1,5 su bardağı ekleyin )


Diğer taraftan ,peyniri iyice çırpalım.İçerisine yumurta,pudra şekeri ve vanilyayı ekleyip krema kıvamına getirelim.

Muffin kalıplarını yağlayıp 1 kaşık kakaolu karışım koyalım.Arasına bir kaşık peynirli krema koyup tekrar 1 kaşık kakaolu kek karışı ile kapatalım.

175 derece ön ıslıı fırında 15 dakika pişirdiğimiz muffinlerimizi dilersek çikolata sos eşliğinde servise sunalım.

Afiyet Olsun...

 

Yorum Gönder

 
Top