0



   Sonunda ilk kamera deneyimi mi Knorr 'la birlikte gerçekleştirdim,hemde ne gerçekleştirme! Saba Tümer Bloggerler ile ne pişiriyor projesinde  35-40 kişilik işinde uzman ve çok titiz bir ekip ile birlikte  ...Çekim öncesi son derece rahat olan ben çekim sırası bana geldiğinde kitlendim kaldım.

   Özellikle yanımda Saba Tümer'in olmasından kaynaklı heyecanım azalacağına her dakika daha da arttı ve sonuçta ortaya bu görüntüler çıktı işte :)Dur çek olmadı baştan,Aylin sen neden zıplıyorsun gibi birbirinden komik  diyologlara sahne olan reklamın kamera arkası da inanın görülmeye değer:)


   Yayın tecrübesi  olan arkadaşlarım canlı yayın olsaydı bu kadar yorulmazdık,yada ekip işini bu kadar titiz yapmasaydı maximum  yarım saatte işimiz biterdi dediği bu kısacık video tam 3 saatimizi aldı desem :)


   Çekimler sırasında şansıma bana en çok kullandığım knorr ürünü çıtır pane düştü.Knorr çıtır pane harcı böreklerde ve kızartmalarda severek kullandığım ürünüdür.Ben çıtır pane harcına buladığım bagetleri genelde fırında pişirmeyi tercih etsemde orjinali videodaki gibi yağda kızaranı :)

 Haydi bakalım şimdi videoyu izleyin ve düşüncelerinizi buradan veya facebook sayfamdan benimle paylaşın olur mu?:)

Yorum Gönder

 
Top