0
Bu aralar tesadüfen yeni bir bloga takıldım. Blog sahibini tanımam etmem, akadaşımın arkadaşı olur. Aslında kişisel bir yoga blogu yazıyor, uzak memleketlerden arkadaşlarına yazıyor. Ama bugünlerde yoga mutfağı konusuna da değinmiş. Birçok vegan tavsiye, pratik vegan yemek önerileri bulabilirsiniz bu yazıda. Hatta en altta vegan granola tarifini görünce "tabii ya!" dedim. Bu aralar sabah evden çıkmak zor oluyor, çocuklar kreşe hazırlanacak, biri emzirilecek ve evden fırlanacak. Sonrasında da öğle yemeğine ancak beş dakika ayırabildiğim (tamam, neredeyse on, saat kuruyorum, on dakika içinde bitmiş olması gerekiyor) yoğun bir iş günü. Öyle olunca kahvaltıyı çok sağlam etmek gerekiyor. Genelde yulaf ezmesi çok besleyici oluyor benim için, ama o kadar yemişi çıkar, doğra, vs. çok zaman alıyor. Haliyle de yulaf ezmesi bir süreliğine rafa kalktı. Bu granola tarifini görünce birden heyecanlandım. Gerek yok diye kalkışmadığım bir şeydi granola, sonra da bu opsiyonu unutmuşum. İlk iş granola yapılacak, sabah bitkisel sütlerle yenecek. Bu arada siz de şu yazıya bir göz gezdirebilirsiniz, işinize yarayacak şeyler bulursunuz belki.

Yorum Gönder

 
Top