0
Herkese sıcacık sevgi dolu merhabalar:)))

Bu sıralar sürekli kek pişirip duruyorum,rejimdeyim ye ondan sanırım:))) 
Biz seni böyle seviyoruz dediniz havaya soktunuz beni....aldım gazı:)) vah ki vah yani:)))
İştahım bir açık bir açık...Bahar mevsimi  uyku yapacağına azıcık iştah kesse ya:))))
Ama şu kalplerde yenmez mi yani lütfen :))) 1 kalp 2 kalp derken lüp lüp gidiyor valla:)))
Çok beğendim herkese tavsiye ederim bu softbowlun kalpli muffin kalıplarını ve tabi düğer ürünlerini de:)))keki çıkarması da temizlemesi de çok kolay oldu. Tekrar teşekkür ederim buradan:)))



MALZEMELER:

3 Adet yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı şeker
1 paket vanilya
aldığı kadar sinangil badem aromalı kek unu
file badem
damla çikolata
bir tutam tarçın

YAPILIŞI:

Yumurtalarla şekeri iyice çırpıyoruz. yoğurt ve sıvıyağı ekleyip tekrar çırpıyoruz.vanilyayı,çay kaşığının ucuyla tarçını ve elenmiş unu da ilave edip muffin kalıplarımıza malzemeyi yarısına gelecek şekilde döküyoruz. Üzerini file bademle süsleyip önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişiriyoruz.

Yukarıda da söylediğim gibi 6 adet softbowlun hediyesi kalpli muffin kalıplarımı kullandım.
Hamurun kalan kısmına da damla çikolata ekleyip orta boy bir kek kalıbında pişirdim:) Bayağı bereketli bir kek oldu.


AFİYET , BAL OLSUN
SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER
ZEYNEPLE ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER:))


NOT:   http://2010.blogodulleri.com/ da  http://www.zeyneple.blogspot/  olarak yemek kategorisinde yer alıyorum:)

Kıymetli oylarınızı bekliyorum:))))

Yorum Gönder

 
Top