0


Bu keke bayılıyorum hafta sonu gitmiş olduğumuz pikniğe yapıp götürdüm arkadaşlar da tadına baksın diye harika oldu. Herkes çok beğendi siz de beğenirsiniz umarım..Hümeyra'ya tekrar teşekkür ediyorum bu tarifi onda görüp daha önce de denemiştim.
dilimlenmiş resmini çekemedim.

Malzemeler:
3 yumurta
3 çay bardağı şeker
1 çay bardağı tahin
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
3 çay bardağı un
8-9 tane ceviz
1 su bardağı tuzsuz fıstık
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 çay bardağı susam

Yapılışı:
ilk olarak şeker ve yumurtaları köpürene kadar çırpın ardından bütün sıvı malzemeleri ekleyin tekrar çırpın. Daha sonra un, kabartma tozu ve vanilyayıda ekleyip karıştırın.En son fıstıkları ve cevizi de katıp karıştırın.
Tereyağ ile yağlamış olduğunuz kek kalıbına her yerine susam gelecek şekilde susamı serpin.Hamuru kek kalıbına döküp 180 derecelik fırında 40-45 dakika pişirin. soğuyunca kek kalıbından çıkarıp servis yapın. Afiyet olsun....

Yorum Gönder

 
Top