0
Herkese en sevgi dolusundan sıcacık merhabaaalar:)

Hala fotoğraf ekleyemiyorummm:(
arşivdeki son fotom...Neden ekleyemiyorum acep? fikri olan varsa ve paylaşırsa sevinirim:)
 
Dün Emre'mi berbere götürdük...İlk traşı değil fakat canımızı acayip okuyor berber adı duyunca.
Sokağı da tanıyor yandan yandan yürüyor:))) resmen geri geri gidecek utanmasa:)))
Çok uzamıştı saçları,terledikçe de bitli gibi kaşınıyordu:))) Dün bir cesaretle gittik berberimize...Emre tabi kıyametleri kopardı....Konuşuyoruz, tatlı tatlı anlatıyoruz...yok mümkün değil dinlemiyor bizi...

Berber abisine sürekli "neni nevmiyoyum diyoyum ama nen benim yaçımı kekiyosun...bıyak beniii, bıyaak"

Berber abisi "ama Emre ben seni çok seviyorum,hiç canını acıtırmıyım ,ilerde burdan çıkmayacaksın kızlarla buluşmadan önce bana geleceksin" vs. dil döküyor garibim:)

Emre"ama ben neni nevmiyoyum diyoyum duyuyoymusun beni,nevme beni nevme....yaçımmmmm yaçımmm ciyak....15 dakika boyunca aynı sözleri tekrarlayarak ağladı ağladı...öyle üzüldüm ki hala başım ağrıyor... Sürekli aynaya bakıyor,"çok çiykin oldu yaçlarım" deyip duruyor:))))
Ne zaman geçecek bu huysuzluklar, ne zaman ne zaman:))) bu konu hakkında da bilgilendirirseniz sevinirim:)))
Sonracığıma ayakları da büyümüş acil ayakkabıya ihtiyacı vardı. Ben de zevkime göre bir ayakkabı aldım ona...2 hafta elini bile sürmedi:( Sonra değiştirip başka bir model aldık, bu defa eşim seçti:))) Şimdi de çıkaramıyoruz ayağından:))) Onunla yatağa girmek istiyor:))) Anlayacağınız bu günler de çok başım ağrıyor:)))
 
Bizden son haberler şimdilik bunlar...
 
Hemen pratik ve lezzetli tarifime geçiyorummm ve hepinizi kocaman öpüyorummmm:)))

 


Ispanak Salatamız İçin ,
 
Malzemeler:

1 kg.Ispanak
1 kaseYoğurt
2 kaşık mayonez
1/3 demet dereotu
1 diş Sarımsak
Tuz
2 kaşık Zeytinyağı
 

Yapılışı:

Ispanakları yıkayıp,doğrayıp geniş bir tavada hafifçe kavuruyoruz.
Dereotunu yıkayıp ince ince kıyıyoruz,ıspanakla beraber bir kaseye alıyoruz.
Sarımsağı,yoğurdu mayonezi ve tuzu bir kasede çırpıyoruz.
Ispanak ve dereotumuzun üzerine yoğurt sosumuzu döküp karıştırıp servise hazır hale getiriyoruz.
 
Arzuya göre bir iki kaşık yağda bulbiberi yakıp yoğurtlu salatamızın üstüne dökebilirsiniz:)
 
 
 
AFİYET BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER:)

Yorum Gönder

 
Top