0
Herkese en sevgi dolusundan merhabalar:))

Uzuuuun zamandır  canım kardeşim aşk böcüğü şeklinde havalar da uçuşup duruyordu:)) 
Bay Doğrusunu bulmuştu ve ayakları yerden kesilmiş vaziyetteydi... Gözlerine her baktığımda kalpler görüyordum sanki:)))) sürekli aşk modundaydı yavrum:)

Bay Doğrusuyla birbirlerine verdikleri sözü dün akşam aile büyükleri arasında takılan yüzüklerle resmiyete döktüler...

Dün akşam gözyaşlarım içime akarken, birazı da dışarı taştı gerçi:)))) kardeşimle bir kez daha gurur duyuyordum ...
Öyle güzel öyle alımlıydı ki...Pırıl pırıl bir genç kız vardı karşımda,o benim canımdı,ben onun ablasıydım...
Büyümüştü artık ve bay doğrusuyla yeni bir hayat kurmak üzere yola çıkıyordu...heyecanlıydı,heyecanlıydık... Düşündükçe de hala heyecanlanıyorum inanın:)))

Herşey sizin için çok güzel olsun inşallah...

Damatcığım hoşgeldin hayatımıza:))) Sonsuz mutluluklar dilerim size...Hep mutlu olun,hep heyecanlı olun ve hep böyle aşk modunda olun inşallahhhh:))))))

Geçen hafta da bu salatayı da çaya gelen aşk böcüklerim için hazırlamıştım:)

Hemen tarife geçiyorum ve hepinizi öpüyorummm:))))



Ölçü vermiyorum orantı tamamen zevkinize kalmış,

MALZEMELER:

1 kavanoz mantar
Maydanoz
dereotu
yeşil soğan
mısır
közlenmiş biber
salatalık turşusu
çarliston biber
tuz
limon suyu
zeytinyağı
isteğe göre nar ekşisi

YAPILIŞI

Yıkanması gerekenleri yıkayıp,malzemeleri ince ince kıyıp geniş bir kasede iyice harmanlıyoruz. Mantarları da ilave edip zeytinyağı,tuz ve limon suyumuzu da ilave edip karışırıp servise hazır hale getiriyoruz.

AFİYET ,BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

ZEYNEPLE ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER:)



Yorum Gönder

 
Top