0
Ellerim ayaklarım buz kesmeye başladıysa, maalesef benim için artık kış gelmiş demektir:...
Kışı çok sevmememe rağmen yine de özlediğimi fark ettim bugün çoraplarımı giyinirken:)))

Meselaaaaaa ilk aklıma gelenler ,
Battaniyeye sarmalanıp çekirdek çitlemeler ,akşamları sıcak sıcak oralet içmeler , kestaneler, sıcak çikolatalar , patlamış mısırla beraber yaşanan dvd keyifleri , Emre'mle yollardaki su birikintilerinde hoplayıp zıplamak ve inşallah hasta olmaz duaları :))) , sonraaaa aşkımla yenilen bir dilim kekle ince belli bir bardak çay ve Emre'min sesiyle karışan yağmurun sesi :)))  ve daha neler neler...ah ahhh her mevsim başka güzel....özlemişim gerçekten kışı :))

ilk aklıma gelenlere bakıyorum da üzücüdür ki örneklerim hep yiyip içmekle alakalı:))
bu da demektir ki bu sene de tombik olarak geçireceğim bir yıl olacak:)))

Hepinizi seviyorum , öpüyorum, sıcacık günler diliyorum veeeee tarife geçiyorum:)



YABAN MERSİNLİ VE ÇİKOLATALI KEK

Malzemeler:

3 adet yumurta

1 su bardağı tozşeker

1/2 su bardağı damla çikolata

1/2 su bardağı yaban mersini

1/2 su bardağı yoğurt

1/2 su bardağı ayçiçek yağı

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

1 tutam zencefil tozu

1 tutam tarçın

Aldığı kadar un



Yapılışı:



Yumurtalarımızı ve şekerimizi köpük köpük olana dek çırpıyoruz.

Yağımızı, yoğurdumuzu da ilave edip tekrar çırpıyoruz.

Vanilyayı, zencefili,tarçını,kabartma tozunu da ekleyip hafifçe karıştırıyoruz.

Damla çikolatayı ve yaban mersinini pişerken dibe çökmemesi için hafifçe unlayıp hamura ilave ediyoruz. Son olarak unu da ilave edip karıştırıp , önceden ısıtılmış 160 derece fırında kekimizi pişiriyoruz.



Afiyet Bal Olsun…

Yorum Gönder

 
Top