0
Her yer şıkır şıkır , bayılıyorum yeni yılın bu ışıltılı haline... İçim içime sığmıyor,pozitif enerjiyle doluyorum resmen:)))
Emre'm de bu sene farkında herşeyin...Doya doya tadını çıkarmak istiyorum onun bu heyecanlı ve şaşkın hallerinin...
Alışveriş merkezinde devekuşuna binmiş bir noel babayla da tanışınca acayip moda girdi yavrum...
Bay bay yaparken de "sakın hediye getirmeyi unutma tamam mı" diye tembihliyordu şaşkınım...o an ufacık kalbinin heyecandan pıt pıt attığını hissettim inanın...

Kendisine bugün noel baba şapkası aldı ışıklı ışıklı...su küresi aldı odası için:) parti şapkaları aldık,kuzenine göndermek için kartpostal seçtik beraber ve uzun uzun yeni yılı konuştuk:)

Öyle mutlu oldu ki yavrum anlatılmaz yaşanır dedikleri bu olsa gerek:)) O mutluysa ben de mutluyum tabi:))


Hepinizi ,seviyorum ,öpüyorum veee tarife geçip ,noel oğlumla ho ho hooo yapmaya  gidiyorum:))))



YOĞURT SOSLU KABAK KIZARTMA

MALZEMELER:

3 Adet kabak

1 kase yoğurt

1 diş sarımsak

1/3 demet dereotu

Tuz

Kızartmak için, sıvıyağ



YAPILIŞI:


Kabakları arzuya göre yuvarlak yuvarlak dilimleyip kızgın yağda kızartıyoruz.

Sarımsaklı yoğurt hazırlayıp, ince ince kıyılmış dereotunu ve tuzu yoğurtla karıştırıyoruz.

Kızarmış kabakları hazırladığımız yoğurtlu sosla servis yapıyoruz.



Afiyet , Bal Olsun…

Sevgi Dolu Öpücükler


Yorum Gönder

 
Top