0
İlginç tarifleri ve sempatik tavırlarıyla tanıdığımız Oktay Aymelek, nam-ı diğer Oktay Usta, yakın zamanda başına gelen bir olayı anlatıyor. Ananaslı tart hazırlamak isteyen ustamız, program öncesi malzeme hazırlığı esnasında küçük bir karışıklığın azizliğine uğrar.
Şeker diye malzemeler arasına konulan şey aslında programda düzenlenen Karadeniz Haftası'ndan kalan kristal tuzudur. Tartı her zamanki heyecanlı üslubuyla iştahla anlatarak pişirir Oktay Usta. Yayın biter, ikram kısmına geçilir. Mutfak da oldukça kalabalıktır. Ziyaretçiler arasında küçük çocuklar da vardır. Hikâyenin devamını Oktay Usta'dan dinleyelim: "Tartı dilimleyip çocuklara ikram ettim ve peşinden konuklarımla ilgilenmeye devam ettim. Bir ara kulağıma 'Anne bu çok tuzlu!' diye bir ses geldi. Ben hemen çocuklara dönerek 'Ne, tuzlu mu dediniz!' dedim. Hemen bir dilim kesip kendim tattım. Ağzıma atmamla çıkartmam bir oldu. O kadar özenerek hazırladığım tartın ziyan olmasına üzülmüştüm."

Yorum Gönder

 
Top