0
Hafta sonu aşkitolarınıza yapmanız için nefisss puf puf krep ekmek tarifi vereyim bugün sizlere:)

Bu nefisss tarifi canım Hilalciğim yapmıştı.Görünce tam büyük oğluma göre dedim:)))Vay canına hayatımda ilk defa Emre'me büyük oğlum diyorum bu arada:))) Ben tarife ilave olarak peynir ve dereotu da ekledim. Çok amaçlı bir tarif diyebilirim:)

Kısaca bu puflara "ne eklersennnn onu yersinnnn" diyorum:))))

Herkese musmutlu hafta sonları dilerim.


Malzemeler:

2 su bardağı süt
2 adet yumurta
1/2 demet dereotu
aldığı kadar un
1 çay kaşığı tuz

YAPILIŞI

Tüm  malzemelerimizi derin bir kapta karıştırıyoruz.
Unumuzu akışkan bir kıvam alıncaya dek kontrollü şekilde ekliyoruz,karıştırıyoruz.
Tereyağı ile yağlanmış muffin kalıplarımıza 1 cm boşluk bırakılarak pay ediyoruz.
180’de 10 - 15 dakika kadar pişiriyoruz.
Sıcak sıcak servis yapıyoruz.

AFİYET BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER



Yorum Gönder

 
Top