0
Herkese en baharlısından merhabalar:)))

 

veee sonunda büyük buluma gerçekleşti ... 2 mayıs pazar günü blogcu arkadaşlarımla  beraber bahara merhaba dedik Sosyete Sofrasında:)
Çok çok çok güzel keyifli bir gün geçirdim. Sevgili  hilale ve ayşene bu güzel organizasyon için çok çok teşekkür ederim.Kıkır kıkır bir gün oldu. Özlediğim arkadaşlarımla da bol bol hasret giderdim,yeni arkadaşlar edindim,hediyeler aldık verdik,herkes tek tek kendini ve bloğunu tanıttı,tabi keyifli durumlar da çıktı ortaya. Dolu dolu keyifli bir gün geçirdim. Orada olduğum için kendimi şanslı ve mutlu hissettim:)
Başka kimler vardı merak ediyorsanız ayşenciğimin ve hilaciğimin sayfasına bir bakın derim :)))

sevgili  BALPARMAK  firmasına ve KOTANYI baharatlarına da sonsuz teşekkürler ederim. Ballı baharatlı bir gün oldu:)

Şimdilik benden son haberler bunlar:)))

Hepinizi en sevgi dolusundan öpüyorummmmm:)))

Yorum Gönder

 
Top