0
Günlerdir griple uğraşıyorum, acayip sümüklüyüm bu sıralar:)
Tabi ayakta geçiriyorum mecburen...Anne olduktan sonra ağız tadıyla bir hasta olamadım valla:))))
Şaka bir yana yavrum çok etkileniyor,gidip gelip anne boğazına kaçan kurbağa çıktımı :)))) daha iyi misin deyip duruyor...
Hastayken sağlıklı taklidi yapmakta zor işmiş zor:) Horul horul bir uyusam hemen iyileşecekmişim gibi geliyor:))) Kıpır kıpır halimi özledim valla:) Çabuk çabuık iyileşmeye çalışıyorum :)))

Sonracığımaaa Bir Fenerbahçeli olarak taşkınlık eden Fenerbahçe tarftarlarını da şiddetle kınıyorum,şampiyon olamadık diye resmen Kadıköy'ü ateşe verdiler, inanırmısınız üzerine çiş yapmadıkları araba kalmadı :(((
Hemen her yere zarar verdiler.
Savaş alanına çevirdiler her yeri... Bu bir zevk olamaz...Bu bir spor hiç olamaz... Hepsi sarılacivert canavara dönüşmüştü resmen :)

Adam gibi maç izlemeyi öğrenene kadar, çişlerini tuvalete yapmayı öğrenene kadar Fenerbahçe hiiiiiç şampiyon OLAMASIN inşallahhhhh.. Çok kızgınım çoook :)

Bursasporu da tüm kalbimle tebrik ederim:))))) 

Sonracığıma sevgili arkadaşlarım asumancığım ve tümaycığım beni sweet blog ödülüne layık görmüşler:) Sonsuz teşekkürler ederim,çok mutlu ettiniz beni kızlar,sağolun...

Sonracığıma hep tatlı yiyelim tatlı konuşalım diyorummmmm ve tarife geçiyorummmm;


MALZEMELER:


150 gr. becel margarin
1 su bardağı un
1 kaşık nişasta
1,5 su bardağı tozşeker
1 paket vanilya
1 litre süt

süslemek için,tarçın


YAPILIŞI:


Tencerede margarini eritin ve nişastayı ekleyip kavurun. Kalan malzemeleri de ekleyip muhallebi kıvamına gelinceye dek karıştırarak pişirin.Kıvama geldikten sonra ocağın altını kapatıp mikserle çırpın.
Kaselere paylaştırıp, soğuduktan sonra tarçınla (isteğe göre çikolata sos,meyve vs.) süsleyip servis yapabilirsiniz.

AFİYET BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

ZEYNEPLE ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER :)

Yorum Gönder

 
Top