0
Geçenlerde Ankara'dan gelen bir mesaj düştü posta kutuma. Binbir Organik'in yetkilisi Fatma Karaoğlu Özyurt'tan geliyordu bu mesaj. Bu sayede haberdar olduğum Binbir Organik'in ürünlerini hemen web sitelerine girerek inceledim. Organik ürünlere daima sonsuz destek veren biri olarak ricalarını kırmam mümkün değildi, elbette firmalarından blogumda bahsedebilirdim. Ama yanıtımın ardından Fatma hanım hiç ummadığım bir jest yaptı ve bana ürünlerinin bazılarından oluşan kocaman bir paket gönderdi. Kendisine tekrar buradan çok teşekkür ediyorum.


Fotoğrafta hepsini görmüyorsunuz paketten çıkan güzelliklerin, bazıları hemen tüketildi çünkü :) Diğerleri de kullanılmayı ve tadılmayı bekliyorlar. Kimileri zaten bildiğim, kimileri ilk kez deneyeceğim lezzetler.. Domates kurusuna bayılırız sevgilimle, organiği eminim daha lezizdir. Kepek, uzun süre arayıp bulamadığım için sevindirdi beni. Karahan markalı tam buğday ununu zaten tek geçerim, taş değirmende öğütüldüğü için benzerlerinden çok farklı, çok güzel bir un.. Bakliyatlarımı azaltmaya çalışırken yeni gelenler biraz eyvah eyvah dedirtti bana gerçi ama olsun:) onları yaz-kış kullanmak gerek.. Bol bol kullanacağım demektir yaz salatalarımda..


Binbir Organik'in web sitesinde aklınıza ne gelirse var diyebilirim. Baharatlar, bakliyatlar, un çeşitleri, zeytin-zeytinyağı, çay-kahve, meyve suyu, bal-reçel-pekmez çeşitleri... Bunlara göz atınca Koska'nın çıkardığı reçelleri gördüm. Organik tahin ve pekmezi marketlerde bulunabiliyor ama reçellerini görmemiştim. Gıda dışında çocuklar ve bebekler için giysiler ve bakım malzemeleri, çeşitli kozmetikler, çamaşır-bulaşık deterjanları ve temizlik malzemeleri de var sitede. Bunların bazılarını ekolojik pazarda da görüyor ama fiyatlarından dolayı pek yanlarına yaklaşamıyorum malesef. Keşke daha ulaşılabilir fiyatlarda olsalar..

Bu gördüğünüz güzellik, organik pekmezli fındık kreması... Nutella alternatifi, bildiniz:) Tadı bana tam tanımlayamayacağım birşeyler anımsattı. Çocukluğuma dair birşeyler, ama ne olduğunu bulamadım henüz. Çok güzel, çok... Mutlaka deneyin derim, hele de aslında pek faydalı olmayıp yine de vazgeçilemeyen o kahvaltılık çikolatalara alternatif arıyorsanız.. Ben çok sevdim tadını..

Ve son olarak, şu anda, bu yazının son cümlelerini yazarken tam içilecek sıcaklığa gelmiş olan kahveme eşlik eden güzellik.. Organik çikolata! İçindekileri yazıyorum: Ham kamış şekeri, kakao yağı, tam yağlı süttozu, kakao özü, krema tozu, az yağlı süttozu, bourbon vanilya... Gördüğünüz gibi emülgatör ve saz arkadaşları yok içinde. Olabiliyormuş demek ki!.. Tadı yoğun ve doyurucu, markası Vivani. Malesef ülkemizde üretilmiyor, Almanya'dan ithal ediliyor.


İnternetten alışveriş yapmaya alışkın, bir de organik ürünlere düşkünseniz çoktan tıkladınız bile siteyi, biliyorum:) O halde ben çikolata ve kahve keyfime dönebilirim artık..

Yorum Gönder

 
Top