0
Bu güzel kurabiyelerin tarifini tatlı arkadaşım  yaseminden aldım. Kıyır kıyır nefisss oldular.
Tazeliğini de uzun süre muhafaza ediyor.
Biz keyifle tükettik,kesinlikle tavsiye ederim size de:)) Kurabiye gibi kurabiye oldular:)))



Malzemeler:

125 gr yumuşamış margarin (becel kullandım)
1/2 çay bardağı zeytinyağı ( ayçiçek yağı kullandım) 
1 adet yumurta
2 çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya (ben ekledim)
3,5 su bardağı un  (2 bardağını badem aromalı un kullandım) 
2 çay bardağı yaban mersini


Yapılışı:

Yaban mersini hariç bütün malzemeyi yumuşak bir hamur elde edene dek  kadar yoğurun.
Yaban mersinini de ilave edip tekrar yoğurun.
Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayıp yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye yerleştirin.
Önceden ısıtılmış 170 derece fırında üzeri hafifçe kızarana dek  pişirin.

AFİYET, BAL OLSUN

SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top