0
Herkese en gülücüklüsünden merhabalar,

Pazar günü Cevahir Avm'de bulunan Dolmabahçe Et ve Kebap Restoranına Sevgili meloşumun daveti üzerine büyük bir keyifle gittim.Aslında biraz korka korka gittim.Çünkü Et konusunda korkularım vardı açıkçası...İnşallah midem bozulmaz diye diye dua ettim yol boyunca:)))


İlk izlenimim temizlik oldu...Acık büfe tertemiz ve acayip lezzetli görünüyordu.Personelin kıyafetleri tertemiz,hepsi acayip güleryüzlüydü fakat et korkusu hala içimi kemirmeye devam ediyordu:)))


Sonra aşağıda resmini gördüğünüz müthiş tabağı keyifle mideme indirirken etle ilgili bütün korkularımın gereksiz olduğunu düşündüm.Sıcacık,pamuk ve acayip lezzetli bir bonfile yedim. Bu tabağın menüdeki adı dolmabahçe kebabı diye geçiyor. inanın yemeye doyamadım. Kokusu,lezzeti,içindeki mantarlı karışımı insanı acayip baştan çıkarıyor diyebilirim. yedikçe yiyesi geliyor insanın:))))







Ah bi lahmacun olsa da yesek derken veee Burçin bey elinde fındık lahmacunlarla gelince tahmin edersiniz ki  fiyonk modumu aldım hemen:)))) gördüğünüz herşeyi yedim yedim yedim:)))Üstelik hemen hepimiz bruchtan çıkıp gelmiştik:))) Tok doyurmak zordur aslında ama öyle bir doyurdularki sağolsunlar 2 gün yemek yiyemedim:)))


Salatalar da tek kelimeyle müthişti...ellerinize sağlık.



Sonra sıra tatlılara geldi:))) Hepsi birbirinden nefisti amaaaa bir künefe yapmışlar tadından yenmiyor:))) Kesinlikle yemeden kalkarsanız rüyalarınıza girer benden söylemesi...Zaten koku burnunuza gelirse yememeniz mümkün değil:))))



Kısaca acayip kebap bir gün geçirdim arkadaşlar:)))))
Tüm samimiyetimle diyorum ki canınız kebap isterse uğrayacağınız güzel ve temiz mekanlardan biri...Ah birde anadolu yakasında olsa ahhh:)))) Çıkıp çıkıp giderdim:)))
Bu nefis lezzetleri bize güleryüzleriyle sunan tüm arkadaşlara,beni ve yaseminciğimi çoook iyi besleyen Sevgili Burçin Beye:))) Bu güzel mekanda bizleri ağırlayan Sevgili Cihangir Beye,
bizi davet eden tatlı  meloşa sonsuz teşekkürler ederim...

İletişim,adres vs. için Burayı tıklamanız yeterli:)))Muhakkak gidin derim.Bu güzel lezzetlerle tanışın ve kebap bir gün geçirin:))

Sevgi Dolu öpücükler
Zeyneple çikolata tadınlar günler

Yorum Gönder

 
Top