0

Güzel ve parlak bir pazartesi gününden herkse merhabalar...
Çok güzel geçen bir hafta sonunun ardından müthiş enerji depolayarak işe başladım bugün..Umarım bütün bir hafta böyle devam eder...

Hafta sonu gezisiyle ilgili mekanı bir sonraki postta sizlerede tanıtacağım mtlaka gidilmesi gereken bir yer bence..

Köy pazarında dolaşırken aldığım börülceleri pişirdim ve çok beğendim.Biz aslen İstanbulu olduğumuz için aile tarafından börülceyi tanımazdım ben:) Deniz börülcesiyle ilk kaynaşmamız çok büyük bir hüsran olmuştu mesela ...:)


Gelelim Börülcemizin Tarifine

Yarım kilo taze börülce
yarım çay bardağı zeytinyağı
2 kesme şeker
1 kuru soğan
3 diş sarmısak
1 çay kaşığı tuz


Börülcelerimizin kafalarını kesip boyuna göre 2 ye yada üçe bölelim.Yarım çay bardağı zeytinyağımızda soğanımızı,sarmısaklarımızı ve börülcemizi katıp biraz kavuralım.Tuzunu ve şekerini ilave edip 1,5 su bardağı kadar sıcak su ekleyelim.Düdüklünün kapağını kapatalım ve 10 dakika kadar pişirelim

İşte bu kadar basit hafif ve lezzetli:))

Afiyetler Olsun




Yorum Gönder

 
Top