0

Herkese en gülücüklüsünden merhabalarrr:)))

Çooook şükür iyileştim sonunda... Kıpır kıpır halime dün itibari ile geri döndüm:)))

Sonracığımaaa iyileşmemin şerefine de bu mozaik pastayı yaptım kendime:)))
Hastalık sürecimde kilo falan vermişimdir nolur nolmaz dedim besledim hemencik kendimi:))))
Oldum olası içinde bisküvi olan bütün tatlıları diğer tatlılar gibi çok severim:)))) Hem pratik hem de lezzetli olması da iki kere sevmeme neden oluyor aslında:))) Biz afiyetle yedik büyüdük size de tavsiye ederim yapın yapın yiyin bacılarım:)))
Buyurun pratik tarifimize;


MALZEMELER:

250 gr. Ülker Pötibör Bisküvi
4 yemek kaşığı becel margarin
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı nestle kakao
1/2 su bardağı süt
3 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 paket kare bitter çikolata

YAPILIŞI:

Çikolatayı benmari usulü eritelim.
Margarini bir tavada eritip hafifçe kızdıktan sonra kakaoyu ekleyip kavuralım.
sütü de ilave edip karıştırmaya devam edelim, fokurdayınca ocağın altını kapatıp vaniyayı ve hindistan cevizini  ve çikolatayı ilave edelim ,iyice karıştıralım.
Bisküvileri elimizle kırıp kırıp karışıma ekleyip iyice karıştıralım.
DilediğiMiz kalıbı,borcamı vs. strech filmle kaplayıp karışımı elimizle bastırarak şekil verelim.
Üzerini de strech filmle kapatıp buzdolabında 5-6 saat bekletip soğuk soğuk servis yapalım.

AFİYET , BAL OLSUN.

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

ZEYNEPLE ÇİKOLATA TADINDA GÜNLER :)

Yorum Gönder

 
Top