0
 Salı akşamı iglonun güzel etkinliğindeydim.İglo bezelye ve alaska mezgiti ile daha önceki lezzet okulu deneyimlerimde tanışmıştım zaten.Milföyüde metroya gittiğimde paket paket alırım ancak benim için gecenin en ilginç yanı karides ile haşır neşir olmam oldu:)


Karidesle aram pek hoş olmadığı için önce biraz tedirgindim açıkçası...Ooo ilk yemek bol karidesli ince dilimlenmiş tex-mex karides kokteyl ,aşağıdaki kolajdada görüldüğü üzere şefimiz suya karidesleri atıyor ve beni bir düşünce sarıyor nasıl yicemki acaba:)Bu sırada biz avakadosundan ,mangosuna,ananasından,kırmızı biberine rengarek sebzelerle haşır neşir olup minik minik doğruyoruz.O da nesi karidesler pişti katalım içine hımm birazda zeytinyağı limon yiyelim bakalım.MMMMMMM buda nesi bu karidesler nasıl karides bakım hemen kalmışmı oralarda bir yerlerde bir kaç tane daha yesem :))Gerçekten iglonun milföyünden sonra karşdesinede bayıldım tertemiz,iri,lezzetli,aldığımız diğer karidesler gibi paketi açıp suya atınca minicik kalmıyor en mühimide bu:)....
İglonun yeni çıkan ürünleri vegetable fingers ve kalamar şefimizin yaptığı muhteşem sos ile bizlere sunuldu.Vegetable fingers favorim oldu burdada...


Sırada somonlu sebzeli milföy var.Steamfresh sebzelerle somonun birleşimiyle oluşan harç milföy hamurlarına sarılıp pişiriliyor mmmm pek lezzetli idi doğrusu..Bunu misafirlerime mutlaka denicem:)


Ayrıca o gece boll boll iglo somonun bizim somonlardan farkını anladık.Zira evdeki bir iki somon denememde bana oldukça yağlı gelmişti somon ve ben hiç sevmemiştim.Ama bu açık deniz somonu çiftlikte değil doğal ortamda büyüdüğü ve sürekli hareket halinde olup karidesle beslendiği için rengi çok daha canlı ve en önemli kısmı yağsız..Hatta pişirirken mutlaka yağ eklemek gerekiyor bu somona şaşırtıcı geldi bana oldukça.Evet fiyatı diğerlerine göre biraz yüksek ama arada bir en önemlisi çocuklarımız için alınabilir bence...

Bamya ve Karideste şefimiz show yaparken görüyoruz burdada :) tam yakalayamamışım ama bir ara heryer bamya olacak sandım zira havada uçuyorlardı sebzeler...Bamyanın içinede karides girdi ve süper düper bi lezzet oldu yine...

En son mezgit kek yaptık alaska mezgiti ile.Ben daha evvel alaska mezgiti ile soslu bir deneme yapmış idim.Sanıyorum mezgitin o halini çok daha fazla beğendim.

Birde o akşam bizlere denememiz için pişirilen prenses patatesimiz vardıki onuda diğer sebzeli kroket patates gibi çok tuttum.İçi yumuşacık dışı çıtır görüntüsü harika bir patates...


Evet sırada sertifika töreni.... İglo ile pratik lezzetlerden sertifikam oldu benimde oleyyyy gülümsemesi:)



Hep beraber resim çekiliyoruz...Keyifli bir akşamın ardından evlerimize gitmeden evvel..







Bu keyifli gece için bize mutfağını sonuna kadar açan ve güleryüzlü şefleri ile gönlümüzü kazanan hobimle lezzet okuluna,bu lezzetleri bize kazandıran igloya ve bizlere onlarla tanışma fırsatı sunup her zaman gülen yüzüyle bizleri ağırlayan Tijen Hanıma teşekkür ederim.

Yorum Gönder

 
Top