0

Sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyordum dostlar...
Aslında en sevdiğim ayın başlangıcını, 1 Eylül'ü beklemek istedim ama daha fazla bekleyemedim. Şu an mutfağımda en sevdiğim yerde oturuyorum ve bir yandan ekmeğim pişiyor. Yanımda kitaplarım, dergilerim... ve içimde tarifsiz bir heyecan var.

Evrene gönderdiğimiz mesajlardan bahsetmiştim sizlere daha önce... Sadece çok istemenin yetmediğinden, zamandan, sabırdan... Bazılarınız anladı güzel bir şeyler olduğunu, bazılarınız aksine kötü bir şeyler olmasından endişe etti. Bense o kadar pozitif bir enerjiyle doluyum ki, bu enerjiye tek başıma sahip olmak haksızlıkmış gibi geliyor. Durmadan dua ediyorum herkes için, hepiniz için. Düşleriniz gerçek olsun diye!

Yemek ve sofra kültürü dergisi Leziz'in ekibine, Eylül sayısından itibaren yazı işleri müdürü olarak katılmış bulunuyorum. 5 yıldır sizlerin ilgisi ve sevgisiyle devam eden blogum, çok severek okuduğum ama sonrasında hep düş kırıklıklarıyla hatırladığım üniversitem, mutfağa olan sevgim... Hepsi bir araya geldi ve bir kapı açtılar bana... Leziz'in Eylül sayısının hazırlanışının son aşamalarına katıldım ve o heyecanlı havayı soludum. Ufak dokunuşlarımı belki hissedeceksiniz ama bu sayıda esas emek, genel yayın yönetmenim sevgili İnci ve ekip arkadaşlarıma ait... Biz Ekim sayısı için heyecanla çalışmaya başladık bile!

Keyifle okuyacağınızı ve hep takip edeceğinizi umuyorum.

Güzel dilekleriyle hep yanımda olan herkese içten teşekkürler...

Yorum Gönder

 
Top