0


Merhaba sevgili hanimlar Zaandam ve cevresinde oturan ben Baklava yapmayi bilmiyorum veya calisiyorum baklava yapmaya zamanim yok ,ama bu bayramda ev baklavasi yemek ve misafirlerime ikram etmek istiyorum diyen hanimlar evet bu baklavalari siparis üzerine sizin icin yapabilirim.Siparis vermek isteyen hanimlar bu yazinin altina mesaj birakabilirler.telefon numaralarini yazarlarsa ben onlari ararim veya ceylinaz50@mynet.com a e mail atabilirler orayada telefon numaralarini yazarsa onlarla kontak kurabilirim.
Fiyat olarak net birsey yazamiyorum ama tepsilerin büyüklügüne göre degisiyor en büyük firin tepsisi bana cok gelir derseniz,orta boy tepsilerden de isteyebilirsiniz.yani baklavalarin fiyatlari tepsinin büyüklügüne göre degisiyor.
Simdiden 2 tepsi siparis aldim bile...

Yorum Gönder

 
Top