0

Sevgili hamarat arkadaşlarım candantarifler ve didem beni bu güzel ödüle layık görmüşler.
Kendilerine çok ama çooook teşekkür ederim.
Sağolun kızlar beni çok mutlu ettiniz inanın.
Sizi seviyorum:) Dostluğumuz daim olsun inşallah:)


Aylık kızlar toplantımız haftaya sevgülde:) Mart ayında da bendeeee....
Bekle bizi sevgül cumartesi geliyoooooruz en aç halimizle:)))))


1 haftadır sevgili kankam öslemimin verdiği gazla rejime başlamış bulunmaktayım.Özlem gazı uzun zamandır veriyordu da ben bir türlü gazlayamıyordum:)
Birdenbire fikren,ruhen,bedenen,kalben vs.... kendimi çok hazır hissettim:)Zayıflayacağım dedim ve başladımmmm...
Aslında hiç bir şeyden kendimi mahrum bırakmıyorum:)))
Sadece porsiyonlarımı küçülttüm ve günde 2 litre kadar su içiyorum.
Canım eşim de bana destek olmak amacıyla rejime başladı ve daha zevkli olmaya başladı:)

Bugün 6. günüm ve 1 kilo vermiş bulunmaktayımmmmm:))))
Kilo verdikçe galiba insanın güveni daha çok yerine geliyor ve daha çok yediğine içtiğine dikkat ediyor.
Bu yaza doğum kilolarımı vermiş olarak fit bir şekilde girmek istiyorum:)
Özlemle plan yaptık,çarşı pazar gezip kendimize çiçekli çiçekli elbiseler alacağız:)))

Son olarak kahrolsun kilolar diyorum ve hemen tarifime geçip ve hepinizi öpüyorum.



Malzemeler:

1/2 kg. mantar
1/2 kg. sotelik et
1 adet çarliston biber
1 adet sivri biber
1 adet kırmızı biber
1 adet küçük boy soğan
2 kaşık sıvıyağ
salça
pulbiber
karabiber
kekik
2-3 diş sarımsak
tuz

Yapılışı:

Minik minik doğradığımız soğanları sıvıyağda hafifçe çevirip,etleri ekliyoruz.

Etleri iyice kavura kavura pişiriyoruz, salçayı ilave edip karıştırıyoruz.

Yıkayıp doğradığımız mantarları da ilave edip kavurmaya devam ediyoruz.

Biberleri,sarımsağı ve baharatları da ilave edip karıştırıp kısık ateşte pişmeye bırakıyoruz.


AFİYET , BAL OLSUN

SEVGİLER, ÖPÜCÜKLER



Yorum Gönder

 
Top