0


Mis kokulu kek tarifime geçmeden önce bu ayki kızlar toplantımızı anlatayım size:)

Cumartesi günü sevgili sevgüle konuktuk. Çoluğu çocuğu evde bırakıp Çubuk krakerim handem , canikom özlemim ve deryacığım la birlikte bol kahkahalı kız kıza bir gün geçirdik:)

Çok fazla çay içemeyen ben o kadar çok çay içmişim ki bugün ve hatta yarın çay görmek bile istemiyorum inanın...

Car car hiç nefes almadan hem konuştum, hem yedim ,hem içtim,hem de kıkırdadım:)

Zaman su gibi aktı yanınızda,şimdiden özledim sizi...

Sevgülcüğüm sağ olsun bize nefis lezzetler hazırlamıştı.

Ben tabi hiç boş durmadım lüp lüp dolmaları götürdüm hepiniz için:)

Ellerine sağlık şekerim hepsi birbirinden nefis olmuştu.Menüyü görmek isterseniz sevgülcüğümü ziyaret edebilirsiniz.

Mart toplantısı da bendeeee...şimdiden neler yapsam acaba diye liste yapmaya başladım:)))) Heyecanla ve bütün enerjimle bekliyorum sizi kızlar:)



Lafı uzatmadan hemen tarifime geçiyorum ve hepinizi öpüyorum:)





Malzemeler:


3 adet yumurta

½ su bardağı sıvı yağ

½ su bardağı portakal suyu

2 su bardağı elenmiş un

1 su bardağı toz şeker

1 adet portakal kabuğu rendesi

1 adet rendelenmiş iri havuç

1 paket kabartma toz

1 paket vanilya


Yapılışı:

Yumurtaları ve şekeri iyice köpük köpük olana kadar çırpıyoruz.
Sonra diğer malzemeleri de yavaşça ilave edip karıştırıyoruz,

Yağlanmış ve unlanmış kek kalıbımıza döküp,önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişiriyoruz.



AFİYET,BAL OLSUN


SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top