0
Uzun zamandır salı pazarını yeni yerinde ziyaret etmek istiyordum.
Geçen hafta eşim hadi Zeynep pazara gidip alışveriş yapalım demez mi...
5 dakika da emreyle hazırlandık hemen:)
Eskiden kapımızın önüne kurulduğu için her salı kabus dolu günler yaşıyorduk.Gürültü kirlilik vs... Gitmek bile istemiyorduk.
Taşınınca da özlemeye başladık pazarımızı.
Eski yerinde ne zaman pazara gitsem bildiğim bütün küfürleri edip kavga dövüş eve gelirdim. Kalabalık,tıkış tıkış,esnaf sinirli,gergin.....savaştan çıkar gibi çıkıyordum.
(Hele kadınlar daracık pazarda hem yürüyüp hem sigara içmiyorlar mı deliye dönüyorum.Bir gün birinin saçını başını yolacağım görecek günü. Çocuğu sigaralardan korumaktan alışveriş yapamıyorum inanın.)

Yeni halini görmeyeniz varsa muhakkak ziyaret edin derim.
Kocaaaman bir alana kurulmuş...Tezgahlar sıra sıra,temiz temiz her şeyi aynı anda görebiliyorsunuz. Kimse kimseyi itmiyor,bağırış çağırış yok,kavga dövüş yok. Ücretsiz kocaman bir otopark var. Günün her saati boş yer bulup arabanızı park edebiliyorsunuz. Taksi durağı,cafeterya,wc,polis,aradığınız her şey mevcut. Hatta ücretsiz otobüsler bile mevcut.
Çok ama çok beğendim.uzun zamandır ilk defa bu kadar huzurlu bir pazar alışverişi yaptım:)
Bu hafta maalesef şiddetli grip olduğum için gidemedim:)
İyileşip atacağım kendimi çarşı pazara inşallah:)


Hepinizi öpüyorum,hastalıksız mutlu mutlu sağlık günler diliyorum:)





MALZEMELER:

1 Kg. kadar biber çeşitleri
(kırmızı biber,çarliston biber,sivri biber...)
3 adet rendelenmiş domates
3 diş sarımsak
1 adet kesme şeker
tuz
bir tutam karabiber
4 yemek kaşığı zeytinyağı



YAPILIŞI:

Zeytinyağında verev doğradığımız biberleri 6-7 dakika sote ediyoruz.
Rendelenmiş sarımsağı da ilave edip orta ateşte bir kaç dakika daha sotelemeye devam ediyoruz.
Rendelenmiş domatesimizi de ilave edip şekeri ve tuzu ekleyip kısık ateşte pişmeye bırakıyoruz...

Soğuk servis yapıyoruz.



AFİYET,BAL OLSUN.




Yorum Gönder

 
Top