0


Yeni bir mim. Elçin mimlemiş beni. Mim olayını seviyorum ben. Tabii konular kolay olunca :))

Yaptığım 4 İş;
Annelik
Ev hanımlığı
Elektronik Mühendisliği
İdarecilik

Unutamadığım 4 Film;
Gölevi - Keanu Reeves, Sandra Bullock
Pretty Women - Julia Roberts, Richard Gere
Selvi Boylum Al Yazmalım
Zor Ölüm Serisi

Yaşadığım 4 Şehir;
Bursa;
Kayseri
Başka şehirde yaşamadım ben
Seyrettiğim 4 TV Programı
Prison Break
CSI : NY
Melekler Korusun - Yeni Show dizisi
Burası Haftasonu - Oylum Talu

Tatil için gittiğim 4 Yer
Karacabey Boğazı - HEEEE HEEE HEEE
Antalya ve civarı
Çanakkale ve civarı
Uludağ
Aslında ben her yere giderim.

Sevdiğim 4 Yemek
Izgara yapılmış balıkların hemen hemen hepsi
Pizza
Kaşarlı - kuşbaşılı pide
Patatesli her şey

Şu an olmak istediğim 4 yer;


Uludağ'da kayak yaparken yada sıcak şarap içerken
Elimde sıcak kahve, kitap; evde
Sıcak bir tatil yerinde her hangi bir yerde
Şu anda dışarıda yağmur var, Misi köyüne yürüyüşde


Bir yağmur damlası olsaydım düşeceğim 4 yer;
Denize, dağa, toprağa, meyve ağacının yaprağına düşmek isterdim .

Ben de Naz'ı mimlemek istiyorum.

Yorum Gönder

 
Top