0

Goncam (arada bir kocalığı tutsada :))) sevgililer gününde bana bir sürpriz yaptı. Bana kocaman bir çiçek ve en sevdiğim pasta türü olan meyveli pasta aldı. Gerçekten bana sürpriz oldu. Bu sefer hiç mi hiç anlamadım ve beklemedim de. Benim goncamda diğer erkekler gibi sürpriz yapmak ister ama yüzünden anlaşılır. Hediye almak ister, ama hangi hediyeyi alacağını bilmez ve ne hediye alacağını bana sorar. Kısacası tipik erkek işte. Ama bu sefer başardı. Çiçekler ve pasta evde özenle saklanmıştı , hem eşim hemde oğluşum hiçç mi hiççç belli etmediler. Akşam yemeğinden sonra çıkarttılar. Sürrpppriiizzzz.
Bu kadar mutlu olacağımı düşünmemiştim. Ben sevgililer gününü çok anlamlı bulmam aslında . Tüketim arttırma psikolojisi diye yorumlarım. Ama inanın bütün gece yanağımda gülücüklerle dolaştım. Çok ama çok mutlu oldum.
Eşime bana bu sürprizi yaptığı için ve oğluşuma örnek olduğu için çok teşekkür ediyorum. Seni çok seviyorum. Nice nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileği ile.....

Yorum Gönder

 
Top