0
Sıcacık bir Antalya gününden herkese merhabalar,

İstanbul çocuğu olunca,Antalya'da klimasız yaşamak imkansız oluyor...Vantilatör burada sinek kovucu görevi yapıyor sadece:))) varsa yoksa klima:)))

Dün sabah yataktan kalkmaya çalışırken bir anda kalkamadığımı ,kazık gibi olduğumu fark ettim:))

Resmen Robocop olmuştum:)))

Aman Allah'ım ne sağa dönüyorum ne sola,dik duramıyorum,saçlarımı tarayamıyorum,yere düşen bir şeyi alamıyorum,kaplumbağa gibi yürüyorum,hele Emre'yi bisiklete binerken takip etmem  imkansız oluyor ...ben kafamı çevirene kadar o iki tur atıp "nasıldım anneeee" diye soruyor:))) nazarlara geldim burda valla:((

2 gündür acayip mağdurum kısaca ,güleceksiniz şimdi biliyorum ama güneş kremi yerine kas gevşetici krem kullanıyorum of ki of yani:)))

Sonracımaaaa aklım bloğumda ve sizlerde olduğu için sürekli:))yavrumu uyutup,mailleri kontrol edip,kızlara da iki laf atmak için bilgisayarı açıp ,kendimi tarif eklerken buluverdim :)))) Ben sanırım blog bağımlısı olmuşum:)))
Tatilde bile ayrılamıyorum:)))




Gelelim tarife,börülceyi patatesle yakınlaştırma fikrini Aylinciğimden öğrendim. Aslında onun hazırladığı salatanın tadı damağımda kaldı:))
Ben şu an şehre biraz uzakta olduğum için , malzemeler farklı oldu :))) yani kısaca çakma oldu benim salata:)))

Ama bu haliyle de acayip lezzetli oldu ,denemenizi tavsiye ederim:))))



Yoğurt Soslu Börülceli Patates Salatası

Malzemeler:

250 gr.Börülce
3 Adet Patates
4 Adet Kornişon turşu
2 yemek kaşığı mısır

Sos için,
1 diş sarımsak
2 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı mayonez
1 yemek kaşığı hardal
1 yemek kaşığı limon suyu
tuz


Yapılışı:

Börülceleri yıkayıp,uç kısımlarını kesip,kılıçıkları var ise ayıklayıp 5-6 dakika kadar hafif diri olacak şekilde haşlıyoruz.Haşlandıktan sonra yeşil rengini koruması için buzlu suya sokup çıkarıyoruz. Salata kasesine alıyoruz.
Patatesleri haşlayıp küp küp doğruyoruz.Kornişonu da küp küp doğrayıp,mısırı da ilave ediyoruz.

Sosumuzu ayrı bir kasede hazırlayıp salata malzemelerimizle harmanlayıp servise hazır hale getiriyoruz.

Afiyet Olsun

Yorum Gönder

 
Top