0
Kanepe aslında mutfağımda sıklıkla kullandığım bir aperatif değildir.Ona ayıracağım vakit ile ben bir poğaça ,pizza yada börek pişiririm canım vaktim kıymetli benim diye düşünürüm nedense hep.Oysaki davetlerde yada kahvaltı yapmamakta inat eden çocuklar için oldukça renkli ve hatta üzerine sürülen malzemeye göre besleyici bile ....



Ben 4 yaşındaki yiğenim için çarçabuk hazırladım ve o yüzden uğur böceğim tam manada bir böcek olmadı:)Ancak bal böcüğüm yiğenim için o bir uğur böceğiydi ve tek hamlede mideye inmeliydi :))Ayrıca evdeki tek tost ekmeği olan uno denge ile formunuda korudu benim tatlı bıcırığım...
Kanepe(Uğur Böceği ve Karışık Kanepe)

Tost ekmeği
Labne peyniri
Murat bey çörekotlu ve baharatlı krem peynir
Tavuk Jambon
Dana Salam
Zeytin
Cherry Domates
Zeytin Ezmesi
Salatalık
Maydanoz yaprakları(çocuklar genelde sevmez ama )



Tost ekmeklerinin ortasından geniş ağızlı bir çay bardağı ile yuvarlak çıkartalım.Çıkardığımız yuvarlaklara uğur böcekli kanepe için önce baharatlı krem peyniri sürelim.Cherri domatesi ortadan ikiye kesip baş kısmından bir miktar kesip zeytin için yer bırakalım.Domatesin diğer tarafındanda bir yarık açık uğur böceğinin kuyruğunu yapalım.


Domatesi krem peyniri sürdüğümüz zemine yerleştirip çekirdeği çıkarılmış yarım siyah zeytini kafa bölümüne yerleştirelim ve kürdan yardımı ile zeytin ezmesinden benek yapalım.

Kalpli kanepemiz içinse yine ekmekten yuvarlak çıkartıp labne peyniri sürelim ve kurabiye kalıpları ile kestiğimiz salam,jambon ve kaşar ile dildeğimiz gibi süsleyelim.


Afiyet Olsun...

Yorum Gönder

 
Top