0

Daha önce İçli Köfte'nin nasıl yapılacağını yazmıştım.
Fellah Köfte de içli köftenin dış malzemesi ile aynı şekilde hazırlanıyor.
Üzerine domatesli salçalı sos hazırlıyoruz.
İsteğe bağlı sarımsaklı yoğurt ekleyenler de var, tercih sizin...


Oğlum içli köfteyi çok sevdiği için sık sık yapıyorum. Atıyorum buzluğa ;)
İçini bol koyunca dış malzemesinden kalanı Fellah Köfte olarak değerlendirdim ;)
Birgün önceden hazırlamıştım köfteleri makarna haşlar gibi kaynar suda haşladım.
Pişenler suyun yüzüne çıkıyor...

Güzelce haşladıktan sonra sosunu hazırlıyoruz; sıvıyağda salçayı biraz kavuruyorum.
içine sarımsak, rendelenmiş domates, yarım çay kaşığı şeker, tuz ve 
istediğiniz baharatlardan ekleyebilirsiniz.
Kıvamı koyu olursa azıcık sıcak su ile sosu açabilirsiniz.
İyice pişecek ve en son incecik doğranmış maydonoz ekleyip ocaktan alıyorum.
Afiyet Olsun...

Yorum Gönder

 
Top