0
Herkese en sevgi dolusundan en gülücüklüsünden merhabaaaa:)))

Oy oy oyyy bloğumu sizleri çoook ihmal ettim çooook...ne deseniz haklısınız valla:))) yokluğumda beni hiç yanlız bırakmayıp,arayıp,mailler atıp şımarttığınız için sonsuz teşekkür ederim size.Duyguların karşılıklı olduğunu bilmek inanın beni çoook mutlu ediyor.Seviyorum sizi:)
Hasta falan değiliz,herşey yolunda çoook şükür...sadece canımmmm ablama kavuştuğum için biraz ihmal ettim bloğumu ve sizleri...bütün vaktimi ayırıp tadınını çıkarmaya çalışıyorum ablamın:)) pek fiyonkum :) Kardeş sevgisi de bambaşka bir duygu:))) Tadından yenmiyor valla:)))

Sonraaaa geçen ay gelen kıymetli bir maiile de çoooook mutlu oldum çoook. Artık RAY GURME dergisinde de tariflerimi okuyucularla paylaşmaya başladım:) Haziran sayısı ile Zeyneple Lezzete Yolculuk köşesinde sizlerleyim inşallah:) Mutlumuyummm mutluyummm:))))

Sonracığıma Emre de kocamannn oldu son bir ayda:))) en boy hızla büyüyor...acile kıyafet almamız lazım...birden bire nasıl büyüyor hiç anlayamıyorum.akşam yatıyor sabah kalkıyor değişiyor herbişeyi:))) Son zamanlarda daha bir aşığız birbirimize...artık herşeyin farkında...neni neviyoyummmm anneee diyor ya ah işte bittiğim an oluyor. Saçlarıma kafayı gömüp öyle bir koklayıp içine çekiyor ki beni....ölüyorum ,bitiyorum, eriyorum mahfoluyorum:))) büyük aşk yaşıyoruz:)

Sonracığımaaa önümüzdeki cumartesi de koskoca bir 30 seneyi de geride bırakıyorum:)))Tüm hızımla enime boyuma büyüyorum biri beni durdursun lütfen:))))

Şimdilik benden son dedikodular bunlar:)))Sizi kuskus salatamla başbaşa bırakıp kaçıyorum hemen:))))
Mutlu mutlu günler dilerim:)


MALZEMELER:

1/2 Paket kuskus makarna
1 adet havuç
1adet salatalık
4 adet kornişon turşu
2 dal yeşil soğan
1 adet kırmızı biber
2 yemek kaşığı kadar kıyılmış maydanoz
2 yemek kaşığı kadar kıyılmış dereotu
2 yemek kaşığı kadar mısır
tuz
zeytinyağı
limon

YAPILIŞI:

Kuskusu  haşlayıp süzüp,soğumaya bırakıyoruz.
Bütün malzemeleri incecik kıyıp ,havucu da rendeleyip geniş bir kaseye alıyoruz. haşlanan kuskus makarnaları ilave edip,dilediğimiz kadar zeytinyağı,limon ve tuz ekleyip harmanlayıp servise hazır hale getiriyoruz.

AFİYET , BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER



Yorum Gönder

 
Top