0

Ben bu kurabiyeyi niye şimdiye kadar yapmamışım diye çok merak ediyorum. Çok güzel bir kurabiye oluyor kesinlikle tavsiye ederim.
Eşim pazartesiden beri yalvarıyor kurabiye yap diye ama ben direniyorum. Tatile kadar kurabiye yapmak yok. Yoksa ben de dayanamayıp yiyiyorum :)

Malzemeler:
  • 125 gr tereyağ
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı pudra şekeri (toz şekeri robotta çekin)
  • 10-12 kadar incir küp küp kesilmiş
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • Cevizde çok yakışır ben koymadım
Yapılışı:

Terayağı mikrodalgada 30 sn.de eritin. Tüm malzemeyi karıştırın. Yuvarlak ysuvarlak yapıp yağlı kapıt serilmiş tepsiye dizin. 170 derecede üstleri hafif kızarana kadar pişirin. (20-25 dakika kadar)
Soğuyunca pudra şekeri serpip servis edin.

Yorum Gönder

 
Top