0

Tarif Devletşah'tan. Ben çok beğendim, hala buzdolabındada var. Şişemde peynir azalınca, peynir ekleyerek devamını sağlıyorum. İnşallah sizlerde seversiniz.

Evde taze olmadığı için ben hepsini kurusundan kullandım.

 Malzemeler:
  • 1 kalıp peynir
  • 1 tatlı kaşığı biberiye
  • 1 yemek kaşığı kekik
  • 1 yemek kaşığı pul biber
  • 4 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı tane karabiber
  • zeytinyağı
Yapılışı:

Beyaz peynirleri küp küp doğradım. Cam şişenizin içine attım. Ben önceden turşu şişesi olan 1 kiloluk şişko bir cam şişe kullandım. İçine peynirleri dizdim. Baharatları bir kase de karıştırıp peynirlerin üzerine döktüm. Sarımsaklarıda çizerek şişenin içine attım. Peynirlerin üstünü geçecek şekilde zeytinyağı koydum. Servis edilmeden önce bir gece buzdolabında beklettim.

Eğer bu beyaz peynirden bir gün sıkılırsanız baharatlı zeytinyağı yemeklerinize ne güzel de yakışır değil mi?

Yorum Gönder

 
Top