0
Merhabalar blogcanlarım,

Yepyeni bir hafta da yine beraberiz ne güzel değil mi? :) Keyifler de yerindedir inşallah...

Azıcık kaldı,ay sonu İstanbul'da olacağım inşallah,kavuşacağız blogcanlarım:)))Çok özledim valla hepinizi:((
Siz "dön ,dön" dedikçe dört dönüyorum  burda özlemimden :)))

Hatta bugün azıcık hasret gidermek için de facebooka dalınca... ocakta "sözde hafif diri bırakacağım "brokolilerimi üstünüze afiyet bir güzel unutuvermişimmmm:)

Zavallıcıklar fokur fokur kaynayarak bayılmışlar tabi,... hatta hayattan bezip salmışlar kendilerini öyle böyle değil yani:(Sanki yıllar geçmiş üstlerinden:)))

"Olamazzz... ah benim akılsız kafam" diye hayıflanırken birdennn aklıma sevgili Müge'nin  kurtarma operasyonu geliverdi..."Tamam" dedim aslansın Mügecim:)))

Heyecanla şipşak hazırladım iki dakikada...Soğuk soğuk acayip nefissss oldu.Tavsiye ederim,bayılacaksınız:)

Hepinizi öpüyorum ,seviyorummmm veee tarife geçiyorummm


Yoğurtlu brokoli salatası için,

Malzemeler:

1/2 Kg brokoli
4 adet közlenmiş biber
1 çay bardağı mısır
1/2 demet dereotu
1 diş sarımsak
1 kase yoğurt
3 yemek kaşığı mayonez
1 yemek kaşığı hardal
tuz

Yapılışı:
Brokolileri haşlayıp,süzüp soğuk sudan geçiriyoruz.
Brokoliler, ve közlenmiş biberleri salata kasesine küp küp doğruyoruz.
Dereotunu ince ince kıyoruz.Mısırları ilave ediyoruz.
Ayrı bir kasede sarımsaklı yoğurt hazırlayıp,mayonezi,hardalı ve tuzu ilave edip karıştırıyoruz.
Salata harcımızın üzerine döküp ,karıştırıp, sulanmaması için bekletmeden servis yapıyoruz.

AFİYET OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER



Yorum Gönder

 
Top