0
Böyle havalı yemek isimlerine bayılıyorum:)
Bazen ismi görünce vaovv yapasım geliyor valla:))))

Mesela şimdi okuyunca tarif adını "kızarmış kabak" ismi janjanlı geliyor kulağa:)
Kabak kızartması yazsam ..."ay !!!bu ne ayolll yapamayını döverler kızımmmm psikolojisi oluyor:))))

Hele böyle yemeğin önünde yatak ismi geçiyorsa zor geliyor insana:))))Atıyorum püre yatağında bilmem ne usulü tavuklu ıspanak vs. gibi bir isim...İlk anda vayyy çekiyorum hemen...Kesin zordur ön yargısıyla okuyorum:))))Okuduktan sonra da anlıyorum ki yatak kelimesi işin büyüsü:)))) Ama yine de yemeklerde janjanlı isimler kulağa hoş geliyor haksız mıyım ?:)))



SOFRİTO Soslu Kızarmış Kabaklar İçin, 

Malzemeler:

5 Adet Kabak
2 Adet domates
6 yemek kaşığı MAGGI Sofrito 
2 diş sarımsak
1 çay kaşığı sirke
1 adet kesme şeker
Tuz

Kızartma için ,sıvıyağ

Yapılışı:

Kabakları dilimleyip sıvıyağda kızartıyoruz.(ben airfryer'da kızarttım)
Sos tenceresine domatesleri rendeliyoruz.
Sofritoyu,sarımsağı,sirkeyi,şekeri,tuzu ilave edip 5 dakika kadar pişiriyoruz.
Pişen sosu ,kabakların üzerinde gezdirerek servis yapıyoruz.

AFİYET OLSUN.



NOT:  SOFRİTO hakkında detaylı bilgiyi buradan öğrenebilirsiniz.:)








Yorum Gönder

 
Top