0
Emre'me öğle yemeğinde ne yemek istersin diye sordum ve her zaman ki gibi makarna ,patates kızartması cevabı aldım:(

Bir an aklıma buzluktaki İglo  vegetable fingerslar geldi...
Tam zamanı Zeynep! hadi bunları Emre'ye patates niyetine yuttur bugün dedim:)

Beraber girdik mutfağa,makarnamızı pişirdik sonra fritözümüzde vegetable fingersları güzelce pişirdik,süsledim püsledim koydum Emreciğin tabağına:)

Kokusunu çok beğendi,ama bezelyeleri görünce vazgeçti hemen:((

Neyse hemen pinokyo oldum:))) içindekilerin çocuklar için özel bir patates olduğunu ,renkli renkli boyadıklarını falan söyledim, çok accuk kandırdım yani, inandı meleğim:)))
Bir ısırıktan sonra da 3 taneyi afiyetle yedi...

İnanılmaz mutlu oldum tabi.Akşam yine pişirmek için sözleştik:))

Sebze yemeyen çocuklar gerçekten bayılacak bu fingerslara demedi demeyin..Tarifi sevgili Tijen'den aldım.Çooook sağol Tijenimmm tanıştırdın bizi bu güzel ürünle,içim çok rahat yedirdim yavruma...



Malzemeler:

1 paket İglo vegetable fingers
Kızartmak için sıvıyağ 

Sosu İçin:

1 kase sarımsaklı yoğurt
2 adet rendelenmiş salatalık
3 dal incecik kıyılmış dereotu
1 çay kaşığı nane
tuz

Yapılışı:

Fingersları altın rengini alıncaya dek kızartıyoruz.Sosumuzu hazırlayıp, pişen İglo vegetable fingersların üzerinde gezdirip servise hazır hale getiriyoruz...

Mutlu mutlu sevdiklerimize yediriyoruzzz:)


Afiyet ,Bal Olsun

Sevgi Dolu Öpücükler


Yorum Gönder

 
Top