0

  • 4 paket adet burçak bisküvi
  • 3 tane kakaolu krem şanti
  • fındık ,çikolata parçacıkları
  • 3 su bardağı süt krem şantiler için
  • marshmallow şekeri bimlerde oluyo
  • pudra şekeri
  • gıda boyası


Bisküvileri elimizde kırıyoruz içine parçaladığımız fındıklarıda koyuyoruz çikolatayı 2 krem şantiyi 2 bardak sütle çırpıp bisküvilerle karıştırıp okeyin ıstakasını yapıyoruz o şekli veriyoruz. Istakayı uzun dikdörtgen bir kapla yaptım ters çevirdim sonra ıstaka gibi o katlarını streçle elimle bastırarak şekil vermeye çalıştım. En zor kısmıda o zaten sonra geri kalan 1 tane krem şantiyle 1 bardak sütü çırpıp pastanın üstünü kapıyoruz okeyin taşlarınıda marshmallow şekerlerini benmari usulü eritiyoruz sonra pudra şekeri katıp tekrar yoğuruyoruz elimize yapışmayacak kıvamı veriyoruz sonra şeker hamurumuzu açıp taş büyüklüğünde kesip artanıda gıda boyası ile renklendiriyoruz ben kırmızı olanı birtek gıda boyası kullandım. yeşil olan antep fıstığı ile verdim. o rengi kahve rengi olanda kakaodan elde ettim. sayıları yapıp taşların üstüne yapıştırdım. kırmızıdanda zar yaptım üstüne beyaz şekerdende noktalarını beyaz açtığım şeker hamurundanda ince şeritler kesip ıstakayı daha belirgin olsun diye kenar kısımlarına koydum.

Halime Kaba Çelik'e teşekkürler...

Yorum Gönder

 
Top