0
Cumartesi günü blogcanlar ev gezmesinde yaptık ve tatlılar tatlısı Sevile konuk olduk...

Allah'ım eve bir girdim gözlerimi masadan alamadım...Öldüm de cennete mi düştüm diye düşünmedim değil yani:)))))

Kedi gibi oldum resmen...duygularımı miyav miyav miyav diye anlatsam daha iyi olur aslında:)))) Masanın etrafında turlayıp durdum sürekli elimde tabakla:))))

Bir sürü becerikli hatun bir araya gelince acayip bir ortam oluyor:))))) Rejim falan kalmıyor anlamış oldum bunu:))))  Hatta rejimde olduğumu ,ne zaman girdiğimi bile unutmuştum...Yumuldum resmen...

Utanmadan yanıma yolluk almadığıma bile üzüldüm dermişim:))))

Bir sonra ki postumda daha daha detaylı olarak anlatacağım inşallah...

Siz şimdilik her yerinden sağlık fışkıran benim ceza niyetine yediğim bu salatayla idare edin:)))

Bir sonraki post tam süper olacak bilginize:)))



BROKOLİ SALATASI


MALZEMELER:

1 Top brokoli

1 adet havuç

1 çay bardağı mısır

1 kase sarımsaklı yoğurt

1 tutam dereotu



YAPILIŞI:

Brokoliyi sirkeli suyla yıkayıp, küçük çiçeklere ayıralım.

Havucu soyup yuvarlak yuvarlak doğrayalım.

Mümkünse buharda pişirme aparatıyla haşlayıp servis kasesine alalım.

Mısırları serpiştirelim.

Dereotunu ince ince kıyıp sarımsaklı yoğurtla karıştıralım.

Haşlanmış sebzelerimizin üzerine döküp servise hazır hale getirelim.



AFİYET OLSUN


HERKESE MUTLU MUTLU BİR HAFTA DİLERİM.

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top