0


Mandalina ve Portakallı Tarifler etkinliğine ev sahibi yapan Yıldızcığıma aslında çok daha özenilmiş bir tarif eklemek isterdim ama ben yapana kadar etkinlik bitecek...Her seferinde portakalla yaptığımız kerevizi bu kez yeşil mandalina ile denedim.Limon/portakal arası bir tadı olan yeşil mandalina kerevize umduğumdan daha çok yakıştı.

MANDALİNALI KEREVİZ
1 adet kurusoğan,1 diş sarmısak
yarım çay bardağı zeytinyağı
2 adet orta boy kereviz
1 adet havuç
1 adet patates
3 adet mandalina(ben yeşil kullandım)
3 keseme şeker,1 çay kaşığı tuz
(kerevizin sapları)

Tenceremize zeytinyağı küp doğranmış soğan,sarmısak ve havuçları ekleyip kavrulmaya bırakalım. Bu sırada kerevizilerimizi küp küp doğrayıp vakit kaybetmeden tenceremizin içine koyalım.En son küp doğradığımız patates, şeker, tuz ,mandalina suyu ve 1,5-2 su bardağı sıcak suyumuzu ve bütün haldeki kereviz saplarını ilave edip düdüklümüzün kapağını kapatalım.
Yaklaşık 10 dakikada pişecek olan yemeğimizi tencerede soğutup servis tabağına alırken kereviz saplarını içinden alalım.
Afiyet Olsun...
Not:Dilerseniz pişince üzerine zeytinyağı gezdirebilirsiniz.

Yorum Gönder

 
Top