0
Canım canım blogcanlarım,

Çok ayrı kaldık bu sıralar değil mi ? Vallahi kalbim hep sizlerleydi...uzun bir süre tarif ekleyemediğim zaman resmen vicdan azabı çekiyorum:(

Fakattt geçerli sebeplerim vardı:))Emrecim ,gözümün nuru mini mini bir oldu bu sene. Acayip heyecanlı ve sıkıntılı bir dönem geçirdim diyebilirim...Çok şükür Emre açısından şu ana kadar bir problem olmadı fakat ben henüz alışamadım:)))) 14:30 olsa da kavuşsam aslanıma diye bekliyorum inanın. Gözüm hep saatte:) Anne olmak kolay değilmiş bir kere daha anlamış oldum:)  

Ardacım da kocaman bir delikanlı oldu...8 tane dişimiz var,yürüme çalışmalarımız devam ediyor.Canı pek kıymetli, bu yüzden emeklemek daha çok hoşuna gidiyor sıpanın.İyice bal börek oldu öpmeye doyamıyoruz valla:)

Sonracıma arada bir mutfağa da giriyoruz tabi:)))))) mesela uzun bir zaman önce sevgili  Nursevin hanım'da tahinli çörek tarifini görünce  muhakkak denemeliyim dedim,atttım kendimi mutfağa...Acayip mis kokulu nefis bir lezzet oldu.Adı çörek ama bence kek yani:) Bi sonraki denemem de bol cevizle yapacağım hatta üzüm bile ekleyeceğim:)

Hepinizi öpüyorum,seviyorum veee tarife geçiyorum :)


Çöreğimiz için,

Malzemeler:
1 yumurtanın akı ( Sarısı üzerine sürülecek)
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tarçın
2 su bardağı toz şeker
2,5 Çay bardağı tahin
1 Su bardağı süt + 2 parmak kadar daha süt
2 Çorba kaşığı tepeleme oda Sıcaklığında Tereyağı
2,5 su bardağı un

Süslemek için, susam



Yapılışı:

Bütün malzemeleri karıştırıp kalıbımıza döküyoruz. (Ben tart kalıbı kullandım)
Üzerine yumurta sarısı sürüp bolca susam serpiyoruz.
Önceden ısıtılmış 180 derecede fırında 40- 45 dakika pişiriyoruz.




AFİYET BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

Yorum Gönder

 
Top